fashiontearaway

RÅKADE VISST GLÖMMA BLOGGY LITE...

Kategori: ALLMÄNT

Hej på er!
Råkade visst vara lite frånvarande här ett tag, sorry! Inte meningen, kommit annat emellan bara..
Har bland annat varit i Geneve på bilmässa med jobbet och på vägen dit, i Frankfurt, höll jag på att dö. När vi ska gå på vårt plan kommer det en viss (ganska känd och fett snygg) person och ställer sig precis bakom oss för att gå på SAMMA PLAN. Ni som följer mig på sociala medier vet ju redan detta, och har sett ena bilden men den tåls att visas lite till:
ALLTSÅ HERRE, HERRE, JÄVLAR. Ni ser ju mitt flin. Ja, han var ganska snygg i verklighten. ÄNNU snyggare än på film/TV. Har aldrig blivit så starstrucked i hela mitt liv!
 
Ja, det var den lilla bubblan. Sedan dess har inte mycket hänt här hemma, mest jobbat. Har målat om köket och kaklet i köket, numera är det vitt istället för lime-grönt! Så himla skönt. Har också skaffat mig en ny telefon som jag håller på att sätta igång i detta nu. Har dock lite separationsångest från min gamla, så himla löjligt jag vet. 
 
Kommentera inlägget här: