fashiontearaway

NO FÄSHION

Kategori: ALLMÄNT

 
Och så kom då snön. Jag älskar ju snö, fick fjärilar i magen för att det var så mysigt när de första flingorna började dala och efter någon minut ville jag ut och hetsrulla mig i det mjuka lagret. Blev inte så, förnuftet togs tillfånga. 
Men det här med vinter och kläder går ju inte ihop. Eller? Jag höll mig ifrån den stora, tjocka vinterjackan så länge jag bara kunde, men tillslut var det oundvikligt att inte släpa ner den från vinden när det blev FÖR kallt.. Därför åker följande outfit på nästintill varje dag; jeans med leggings under (dör av kyla annars, ja jag är tant) tshirt, tjock tröja, mössa, halsduk, stora jackan och ett par jävligt snajdiga curlingkängor tlll detta. Usch, jag känner mig så tråkig!! Igår såg jag en tjej på stan som trippade runt i en kappa, strumpbyxor (tjocka, men ändå?!) och klackskor. Jag beundrar dessa tjejer som fortfarande håller stilen trots 10 cm snö och isvindar och tänker, hellre varm och lite ful än kall och snygg. Är jag tråkig? 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-02-16 | 00:14:12

    Håller med dig- hellre vara påpälsad och varm än att riskera att få en förkylning i tunna kläder!man kan vara fashion under jackan hihi.

Kommentera inlägget här: