fashiontearaway

HEJ IGEN

Kategori: ALLMÄNT

 
Ni är allt ett par stycken som är inne här och kikar fast än att jag aldrig ger er något kul att läsa! Sitter just i detta nu invirad i en filt med fötterna i fotbad, är så sjukt slut efter denna intensiva helgen som jag tänkte summera för er! Jobbade fredagens afterwork från 15 till 00(!) med gulliga Evelina, vi hade så sjukt mycket att göra vilket var väldigt roligt! När jag slutat tog jag mig ner till några jobbarkompisar som satt på Basque och hinkade öl och cava.
Lördagen spenderades från 11 till 21 på jobbet och återigen hade vi galet mycket folk som var fikasugna. Inte så otippat egentligen,många som krupit på knäna med inga pengar alls fick pengar på kontot... Då är det en fika på stan som tydligen står högt upp på listan! Efter jobb väntade födelsedagsmiddag för min gamla sambo Emma och gamla jobbarkompis Carro på nyöppnade Market med några vänner! Vi hade en trevlig middag även om själva stället inte får så höga poäng av mig. Tog därefter ett glas champagne hos våra fina, duktiga och fantastiskt härliga vänner på The Barn innan vi avslutade kvällen på Tranquilo!
Så, efter en intensiv jobbsöndag är jag nu helt jvla slut. Ska krypa ner framför tvn med David nu och mysa så mycket jag kan utan att däcka direkt, hehe. 
 
Kommentera inlägget här: