fashiontearaway

EN LITEN SAMMANFATTNING FRÅN JANUARI

Kategori: ALLMÄNT

 
Lite såhär har jag känt mig i ett par månader nu, vilket resulterat i att jag KÖPT GYMKORT, hör och häpna!
Trots det kunde man ju inte motstå en kväll på The barn med tjejerna från jobbet....... Skulle kunna dö för den maten.
 
Belv sugen på att se ut såhär i håret. Tråkigt bara att jag är så jävla feg när det kommer till det där...
 
Jag har haft några morgnar där jag vaknat, dragit upp de mörka persinennerna och fått solen i ansiket. Magsik känsla det där med sol när man inte sett den på ett bra jävla tag alltså.
 
Spanade in theese nice shoes och ett par andra till, men får suga på karamellen lite. Spänning i vardagen att se hur länga jag kan hålla mig ifrån att slå till, hehe!
 
Man önskar ju ibland att man var en katt.
 
Har en hel kaffeservis med kaffekoppar och asietter (?hur stavas det?) i detta fina porslin som jag samlat på sen jag var en liten skit. Så, nu tänkte jag göra det lätt för mormor och morfar några jular framöver och även önska mig tallrikar! Så till min stora förtjusning låg det fyra stycken under granen på julafton! Älskar dem.
 
Fick feeling på Willys häromdagen och köpte med mig ett 10-pack tulpaner hem. Blommor är ju livet!
 
Hehe! Syster var här och hälsade på häromdagen och föutom massa gott fika hade hon även med sig lite gamla bilder som hon hittat! Se sån fart jag hade när jag skuttade fram på rumpan ;)
 
Fina, fina Emma på Market i lördags!
 
Och slutigen, en selfie från imorse när jag påpälsad gick till jobbet och trodde mina ögon skulle ramla ut. 
 
Tjipp!
Kommentera inlägget här: