fashiontearaway

MAGSJUKA

Kategori: ALLMÄNT

jag 5 kg lättare (känns det som)
 
Just det. Jag sa för ett tag sedan "jag kommer typ inte ihåg hur det är att vara magsjuk". Det kan man ju säga att jag gör nu. Fy ända in i fan vad vedervärdigt det är. Vaknade klockan halv fyra natten mellan fredag och lördag och kände att jag mådde lite illa men intalade mig ganska snabbt att det nog inte var något. 20 minuter senare när det satte igång "på riktigt" fick jag svar på tal om att det visst var något. Efter att ha varit bästa kompis med toaletten i 11 h var jag så fysiskt och psykiskt slut att jag inte visste vart jag skulle ta vägen... Så hela eftermiddagen och kvällen spenderades igår i sängen. Drack vatten och resorb teskedsvis en gång varje minut och när jag kände att magen var okej lyckades jag få i mig två alvedon och mota febern och den fruktansvärda huvudvärken. När jag fick behålla dem kände jag YES; och åt lite rårivet äpple. Att något så litet kan smaka så jävla gott. 
 
Så, nu vet ni hur jag har spenderat min helg. Är fortafarande väldigt svag så blir lugnt ett par dagar framöver.. 
 
Kommentera inlägget här: