fashiontearaway

TISDAG

Kategori: ALLMÄNT

 
Och så var det ny vecka! Har haft en skön helg utan fest och massa alkohol, börjar nog bli gammal för jag föredrar dessa helger framför att festa sönder mig och sedan ligga bakfull hela dagen efter. Även om det har sin charm det också, men tycker inte det är värt det. 
Sitter just nu och kikar på Masterchef och blir hungrig. Funderar på att göra något som jag skjutit upp en längre tid - rensa garderoben... Fy fan, jag klarar det knappt. Är så dålig på att göra mig av med saker, "den här tröjan har jag inte använt på 3 år MEN TÄNK OM det blir en grillkväll på någon strand en dag, då MÅSTE jag ju kunna ha denna. Som ett alternativ. Eller nåt." Ungefär så brukar jag tänka, och snällt vika tillbaka alla kläder. Någon som är raka motsasten och har något tips på hur jag ska bära mig åt? Haha.. 
 

KOMMENTARER:

  • Sarah säger:
    2013-09-17 | 14:03:27

    Jag älskar att rensa min garderob! Jag kanske gör det lite väl ofta eftersom det aldrig blir så många plagg. Men mitt tips är att du skulle kunna lägga alla de kläder som du ABSOLUT aldrig använder, i en hög. Sedan kan du ju antingen hiva dem eller ge bort till någon kompis som vill ha eller kanske tom. Sälja de för en slant om du känner för de!
    Lycka till! 😃

Kommentera inlägget här: