fashiontearaway

LITE VÅRBILDER

Kategori: ALLMÄNT

Kollade Göteborgsvarvet med mamma, tog en paus för att äta lunch och mitt under den öppnade sig himlen. En av de sjukaste skurarma jag varit med om!
 
Drack öl på Clarion's uteservering med Jessika. Endast en gång i somras, skäms nästan..
 
Var nere i Skåne en sväng med mamma! Bodde i min mosters stuga i Helsingborg. Därifrån utgick vi och besökte olika butiker och cafeer, bla besökte vi den här helt fantastiska Saluhallen och Magasin 36 i Höganäs. Ni MÅSTE åka dit om ni har vägarna förbi, eller gör en avstickare dit!
 
Hälsade på Amanda på jobbet (ser ni henne där bland alla bakelser?), hon jobbar med att sälja brud- och balklänningar i butiken Ramonas Design som ligger på Kungshöjd. 
 
Var hemma hos mamma och hälsade på, åt haloumisallad i vårsolen på balkongen!
 
Lapade första solen i loungesofforna i stugan. 
 
Var och gratulerade en superglad och fin Linn på studenten i Ulricehamn! Hade senare en jättetrevlig kväll hemma hos henne och Annica tillsammans med massa glada gäster och studenter - vilken studentskiva!
 
Hittade ett fint citat på en mur i Göteborg. Mer sånt här tycker jag!
 
Köpte sommarens skönaste byxa på Mango! Tunna, fladdriga, blå och supersköna.
 
Carpaccio och charktallrik sköljdes ner med massa rött vin tillsammans med dessa fina damer på restaruang Bon. Om ni inte varit där - gå dit! Mycket trevlig meny till rimliga priser och bäst av allt, man kan välja HEL eller HALV portion mat. Älskar det! 
 
Frossade i räkor och hafskräftor tillsammans med min älskade. Och till det dracks givetvis favoritrosét - Minuty!
 
Sådär, här har ni några bilder från senare delen av min vår. Eftersom jag inte lagt upp några bilder här på länge så tänkte vi kunde ta igen lite som är missat! Deal?
 
Kommentera inlägget här: