fashiontearaway

HERE WE GO AGAIN..

Kategori: ALLMÄNT

 
Jag har på ett sätt saknat detta med bloggen, och på ett annat inte alls. Slippa pressen att man hela tiden måste ha något att komma med. Men eftersom jag nu lämnat ett kapitel av mitt liv bakom mig, bereder jag mig för ett nytt. Jag har sagt upp mig från mitt gamla jobb utan att ha något nytt. Att hamna i en bekvämlighetszon är sjukt lätt och svårt att ta sig ur, och för mig blev sättet att ta mig ur det att helt enkelt säga upp mig. Jag har haft ett par fantastiskt roliga och lärorika år i restaurangbranchen, jag önskar nästan alla att jobba en vecka på nattklubb/restaurang för att se hur illa folk beter sig. Jag har sett en hel del under mina jobbpass, ni skulle bara veta! 
Nu är det dags för något nytt, och jag hoppas det blir bra!
 
Hoppas ni vill följa med!
 
 
Kommentera inlägget här: