fashiontearaway

FREDAGSMYS

Kategori: ALLMÄNT

Sitter uppkrupen i soffan, mätt och belåten. Det är fredag, jag kollar på Idol och har en sms-konversation med Jessika där vi diskuterar programmet haha.. Även om jag inte är superengagerad så är det ändå kul att tycka till lite! Är förtjust i Erik, Elin och Gabriel.. 
Har haft en ledig dag och har hunnit med både en kaffe på daMatteo med Claudia och en sallad på Deli med min gamla sambo Emma! Även införskaffat två goa baskjolar från Gina Tricot som jag tror kommer bli bra till strumpbyxor och något fint upptill såhär till hösten. Provade några av deras stickade polo-tröjor men kände mig inte alls bekväm i någon utav dem så blev inget köp. Tråkigt, för jag tycker det är så fint på alla andra! 
 
Snygga Hanna Stefansson i sin från Hope och Hanna MW i en av dem jag provade på Gina Tricot idag
 
Kommentera inlägget här: