fashiontearaway

NOPE

Kategori: ALLMÄNT

Jag är inte längre den bloggtjej jag en gång var. Tror jag får inse det nu! Haha.. Även om jag gav det ett par chanser.
Däremot kan jag köra på i en ny lite mer slow takt, och bara berätta oerhört viktig fakta om vad som händer i mitt liv (hehe, ironin i det hoppas jag ni kan höra). Jag har börjat på ett nytt jobb! Var oerhört sugen på att jobba på något härligt, kreativt kontor, men det ville sig inte riktigt. Snuddade vid två drömtjänster.. Så nu hittar ni mig på fiket daMatteo där jag gör riktigt gott kaffe och kränger lunch på vardagarma! Det skiljer sig mycket att jobba café mot restaurang, och jag trivs riktigt bra på daMatteo! Härliga jobbarkompisar och stammisar, har på bara en månad lärt mig vad ett par stycken ska beställa när dom kommer in, vilket är lite kul.
 
 
Måste också passa på att tacka mina nära och kära, framför allt David, för allt stöd ni gett och ger mig. (Känslorna har gått lite upp och ner här under hösten). Älskar er!

KOMMENTARER:

  • Carolina Larsson säger:
    2013-12-10 | 16:18:50
    Bloggadress: http://Carolina.larsson%40hotmail.com

    Vad har du sökt för tjänster? och vart hittar du dem? är också sugen på något nytt kreaktivt :) kram på dig!

Kommentera inlägget här: