fashiontearaway

VIN & OSTAR

Kategori: ALLMÄNT

 
Jag sitter ensam i köket, dricker rödvin och äter ostar med kvittenmarmelad. Det är så gott... Varvar ner efter en stressig kväll på jobbet. Min älskling har redan gått och lagt sig, han sticker till Stockholm supertidigt imorgon på konferans med jobbet.
Ledsen att uppdateringen varit kass, jag har jobbat massa och njutit resten av tiden. Hunnit ta en vända på stan har jag också gjort, unnade mig lite lyx och köpte fantastiska kuddfodral till våra megastora kuddar som jag ska ha i sängen. Ni får se bild på dem snart!
Imorgon börjar jag jobba klockan fem, ska försöka hinna med en vända på stan innan dess om vädret inte är för kasst. Då är den varma sängen och några avsnitt Desperate väldigt lockande.. Vi får se! Sov gott.
 
Kommentera inlägget här: