fashiontearaway

1 MÅNAD

Kategori: ALLMÄNT



Japp, tiden går fort när man har roligt och det har alltså gått ca en månad sedan jag gjorde mitt senaste inlägg här. Har varit inne ett par gånger och varit påväg att göra inlägg men så har något annat kommit emellan.. Nu kan inget komma emellan(förutom hundra nysningar) då jag ligger sjuk hemma i min säng. Jag hör dunk och tjoanden från studentflak som passerar uppe på vägen i det fina vädret och jag förbannar mig själv över att jag inte kan gå ut. Men det känns verkligen som att någon har klubbat till mig med en sån där gigantisk hammare i huvudet, det går inte. Försökte imorse att gå upp och städa, men det fick jag till min besvikelse ge upp.
Så nu sitter jag alltså här i min säng och mår som en påse skit, men stans megapanik och ångest. Det är mycket just nu, jävligt mycket. Jag hinner inte vara sjuk!! Jag ska bl.a:
- Gå på Rebecca & Fiona på Liseberg med Malin ikväll
- Gå en visning för Nelly imorgon
- Gå på Port de Soleil's premiär imorgon efter visningen
- STÄDA
- TVÄTTA
- Hoppa upp och ner av glädje när grymma DJ's spelar på Summerburst fredag och lördag, sen gå ut på det samt hänga med mina vänner

You see? BOTA MIG NU SNÄLLA!!
Kommentera inlägget här: