fashiontearaway

TRÖTT TJEJ

Kategori: ALLMÄNT

Är fett trött på det mesta just nu, känns som att allt går emot mig.  Jag fattar inte ens hur jag kan få två bilder att ligga brevid varandra i bloggen, eller hur jag kan fixa ett program som kan göra det åt mig. Då blir jag irriterad, när saker inte går som jag vill. Då ger jag upp och skiter i det istället. Jag känner mig blek och glåmig, inga kläder ser roliga ut på mig. Jag orkar inte heller lägga ner timmar och pengar på solarie eller andra skönhetsgrejer som skulle få mig att känna mig fräschare..
Det är skitmycket på jobbet, igår hade jag inte alls roliga gäster och det gick så långt att jag tillslut sa till Anna och Lovisa att jag var trött på livet. Vilket egentligen inte stämmer, för jag har det så jävla bra just nu. Jag vill så mycket att det liksom inte blir någonting gjort alls. Jaja, dagens I-landsproblem..
Kommentera inlägget här: