fashiontearaway

MÅNDAG. ELLER ÄR DET TISDAG?

Kategori: ALLMÄNT

Måndag, eller tisdag? Jag har ungefär noll koll på vilken dag det är, när jag jobbar så som jag gör så flyter alla dagar ihop och blir samma. Min dygnsrytm är helt fuckad eftersom jag inte har så lätt att varva ner efter jobbet och det innebär att jag ligger vaken fram till tre, fyra på nätterna, sen sover jag tlll tolv på förmiddagen.. Men det är så det är, jag har valt det själv och jag tycker för det mesta att det är skitkul!
I söndags var iallafall jag och Jessika på Ikea och trängdes bland kundvagnar och skrikande barn, jag köpte massa välbehövliga saker till min lägenhet och sen åt vi korv och drack läsk för 10 kr haha. På kvällen drog jag mig bort till jobbet för att käka med Lovisa, sedan åkte vi en sväng till Locatelli för att dricka en drink och hänga. Hänget väl där var dock inte så skönt så blev en tidig kväll för min del.
Måndagar är som söndagar för mig så då lagade jag och David tacos (som jag längtat!) och gick på bio. Såg "This means war" med Reese Witherspooen och två snygga dudes, den var ganska rolig faktiskt! Dagen idag började klockan nio med en ovanligt pigg Emma, så vi gick upp och gjorde en riktigt god och välbehövlig frukost. Sedan kikade jag nya avsnittet av "30 grader i februari" på play och ringde några samtal innan det var dags att hoppa i kläderna och kila iväg till jobbet.
Kommentera inlägget här: