fashiontearaway

HAPPY AFTER EASTER

Kategori: ALLMÄNT





Jag har haft en grym påskhelg hemma, ätit massa mat och hängt med familjen och David. I torsdags var jag, Mea, Janni och Sandra ute här i Göteborg, hade hur roligt som helst och hann med att hänga på Jazzhuset, Orgia, Push, Peacock, Park Lane och McD på en och samma kväll, med start klockan 23. Det var en speedutgång om man säger så! Fredagen jobbade jag och sen åkte jag buss till Borås. På lördagen hade vi påskmiddag hemma hos mamma och sen på kvällen var jag bjuden hem till Johanna för lite förfest och mys. Efter en snabb sväng på Vimmel och en burgare på McD gick vi hem och lade oss. Söndagen blev stillsam, var hos mormor och morfar, gick i skogen, åt god mat och drack äggtoddy!

Nu är det snart helg igen, tiden går så fort! På söndag åker jag och David till Stockholm för att kolla Drake och bo på hotell. Ska bli så kul! Men först är det jobb som gäller! Ha en fin torsdag!
Kommentera inlägget här: