fashiontearaway

22/8

Kategori: ALLMÄNT

 
Här ser ni en bild på min alldeles fantastiska frukost från igår på jobbet. Njöt så av den va. Ett plus att det regnade ute och att jag tänt massa levande ljus inne(!).
Har ätit en inte lika vacker men minst lika god frukost idag bestående av äggmacka med kaviar. Tur man är svensk och fått lov att växa upp med den blå/gula tuben alltså! Till det en kopp kaffe. 
Igår firade jag och David 2,5 år. När jag slutat jobbet vid två åkte jag och hälsade på morfar på sjukhuset innan jag och D begav och handlade massa gottigheter. Slutade med att jag höll på att spricka av mätthet och däckade kl 23.. Charmigt! 
 
Nu tänkte jag ta tag i min dag, kanske tar en sväng förbi stan innan jag börjar jobba kl fyra. Köpte ett par svassiga brallor när jag var på Monki häromdagen, måste prova dem lite och känna om de var ett bra köp, hehe. Har bestämt att jag ska försöka bättra mig på det här med att förhindra impulsköp, jag är så himla dålig när det kommer till planering av vad jag verkligen behöver och vill ha. Vi får väl se hur det går, försöka kan man alltid!
 
Kommentera inlägget här: