fashiontearaway

PUH // PUST

Kategori: ALLMÄNT

Nu ligger jag och Johanna nerbäddade i min säng efter en dag med massa tunga lyft och bärande av saker. Herregud vad mycket man samlar på sig, kändes som att det var dubbelt så mycket mot när jag flyttade till den förra lägenheten.. Helt sjukt. Idag har varit en fullspäckad dag som började med en lång frukost, sedan lite packande och en sväng på stan. Resulterade i en tröja som ni får se om ett litet tag! Sedan åkte vi till den tomma lägemheten för att möta upp mamma och börja packa in mina saker... Malin kom och joinade oss också! Några vändor fram och tillbaka, en sväng till Ikea och matbutiken senare kunde vi pusta ut med lite bubbel i allt kaos.
Känner mig grymt nöjd, och tackar för att jag har en så fin mamma och vänner som hjälper till! Ni är helt fantastiska!
Kommentera inlägget här: